Planul directorilor de companii: studiul care ne „trimite in nori”
Pandemia a avut efecte atât negative cât și pozitive. Aceasta a determinat persoanele fizice și juridice să dezvolte metode ingenioase, pentru a se menține conectați. IBM a realizat un studiu în care a arătat în ce constă planul directorilor de companii.
Tehnologiile de telecomunicații precum Edge și 5G sunt văzute drept esențiale pentru ca un business să poată evolua. Acest lucru este confirmat de către mai marii lideri din domeniul telecomunicațiilor. În jur de 74% dintre directorii companiilor consideră că un parteneriat cu marile puteri ale online-ului nu ar fi suficiente.
Peste jumătate dintre directorii companiilor susțin că propriile afaceri ar trebui să devină platforme care includ servicii de cloud, după cum se arată în studiul celor de la IBM. Cercetarea a fost denumită ”Sfârșitul serviciilor de comunicații așa cum le cunoaștem” dezvăluie că 59% dintre liderii organizațiilor iau în considerarea implemetarea tehnologiilor bazate pe inteligența artificială.
Jumătate dinte aceștia consideră că ar trebui să devină platforme cloud strategice. Cu privire la procesul de adaptare la tehnologia 5G, 91% dintre aceștia au precizat că transformarea ar fi una destul de costisitoare, însă în același timp, sunt de părere că tocmai pe baza acestei tehnologii, veniturile în următorii cinci ani vor crește semnificativ.
79% dintre respondeți au afirmat că automatizarea rețelelor trebuie să fie prezentă în cadrul infrastructurii. Totodată, actorii scenei telecom ar trebui să aibă acces direct la aceste tehnologii, iar 61% dintre participanții la studiu, consideră că ar trebui extinse și către ecosistemele partenerilor.
Cum arată planul directorilor de companii
71% ditnre operatorii de telecomunicații estimează că tehnologia de cloud computing urmează a deveni un factor principal în următorii 2-3 ani, în timp ce 61% fac referire la tehnologia 5G. 60% dintre directorii companiilor consideră că un lucru important este reprezentat de securitatea cibernetică și confidențialitatea datelor clienților.
„O tendinţă la nivel global este aceea că liderii caută să dezvolte platforme cloud hibride deschise, capabile să susţină un ecosistem de parteneri tot mai divers şi mai flexibil. Astfel, cei mai importanţi operatori telecom dezvoltă conectivitatea prin asigurarea unor platforme de inovare, dedicate clienţilor”, se menţionează în concluziile cercetării.
Studiul IBM a fost realizat pe un eșantion de 500 de directori din sectorul telecomunicațiilor, aparținând a 21 de țări.